Friday 26 September 2008

SALAM AIDIL FITRI

RAYA AD copy


AD just nak ucapkan Selamat Menyambut Hariraya Aidilfitri..Ad mohon ampun dan maaf atas segala kekurangan dan kealpaan AD selama ini kay...Ada apa-apa tulisan yang menyinggung atau apa sahajalah salah silap kawan2 bloggers dan kawan2 kat luar yang kenal AD, AD susun sepuluh jari mohon ampun dan maaf kay..Moga kita juga diampunkan olehNYA atas kesilapan dan kealpaan diri kita selama ini..
Bagi yang nak balik kampung tu bawak kereta elok2 kay..biar lambat asalkan selamat..Insyallah..Hati-hati kay bawak kereta ramai yang menunggu anda di kampung tu..So makan biskut raya ke apa ke ingat kat Ad yea..hehe..Dan bagi yang kena kerja juga masa raya tu sabarlah kay semoga pengorbanan anda akan dapat ganjarannya suatu hari nanti..Insyallah...Ad for sure busy yang amat raya ni start raya pertama malam sampailah raya ke 4..Sesiapa yang dekat2 tu jemputlah datang rumah yea raya ke 4 tu..Majlis besar akan dijalankan hari itu..Insyallah...Kay salam ikhlas penuh ukhuwwah untuk semua bloggers dan peminat2 tulisan Ad(ada ek?..hihi)...Keprihatinan dan kesanggupan anda membaca blog Ad yang tak seberapa ini amat Ad hargai..thanks a lot..Salam..

10 comments:

  1. Salam Aidilfitri to Ad. Maaf Zahir Batin sekiranya terkasar bahasa atau perbuatan.

    skullsplitter

    ReplyDelete
  2. salam... selamat hari raya... senyum selalu...

    ReplyDelete
  3. SKULLSPILITTER - SALAM AIDILFITRI JUGA..MAAF ZAHIR DAN BATIN..


    FARID - SELAMAT HARI RAYA..

    ReplyDelete
  4. salam aidilfitri ad. faisal ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau tersilap kata sepanjang kita menjadi sahabat blog ni. diharap ad gembira disamping keluarga tercinta di hari yang berbahagia.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya.
    Maaf Zahir & Batin :D

    ReplyDelete
  6. FAISAL - AD pun sama..Moga kita semua berbahagia dihari yang mulia ini..Salah silap harap dimaafi..

    NIA - Selamat Hari Raya Nia..Maaf Zahir dn Batin..

    ReplyDelete
  7. Incik.. selamat hari raya.. maaf zair je eh.. duit raya sila bank in

    ReplyDelete
  8. IDA - Amboiii dia nak duit raya..suh bank in lak tu...tak yah bank in Ad transfer je kot tenet ni..hehe...nak brapa?..keh3..

    ReplyDelete
  9. salam raya ad..

    maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  10. EQBAL - SALAM RAYA jugak...Moga berbahagia selaluuu..hehe..

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA YANG ADA :-)