Monday, 3 May 2010

Depan mata


Kadang-kadang..
Apa yang kita inginkan..
Apa yang kita dambakan ..
Ada didepan mata..

Mungkin dulunya kita tidak nampak..
Mungkin dulunya kita abaikan..

Tapi bila saat masa berlalu..
Tapi bila detik waktu beredar..

Kita semakin sedar..
Kita semakin jelas..

Bahawa apa yang ada
Apa yang setia menemani kita

Itulah yang kita inginkan
Itulah yang kita dambakan selama ini..

p/s: Hanya titipan melankolik yang pendek mengusik rasa malam ini..Syukurilah apa yang ada didepan mata kita disaat ini dimasa ini..Hargailah ,kerana kita masih ada yang kita inginkan dan dambakan..Walaupun suatu masa suatu ketika apa yang kita miliki kita akan tinggalkan juga..Itu pasti..

11 comments:

  1. isk.. lebih tertarik dengan alunan di blog nih.. kau berikan aku bahagia..~~~~ tajuk apa yer?? macam pernah dengar tapi kosong dalam kotak ingatan....

    abg ad, betul, yang ada di depan yani selalu abaikan.. iskk..isk...isk....

    ReplyDelete
  2. salam ad,

    apa khabar?
    semoga sihat sentiasa...
    semoga bertemu kebahagian yg didamba selama ini

    bertemu lagi...

    ReplyDelete
  3. ILLYANI- PadaMU ku bersujud...Afghan..
    Itulah yg selalu kita buat..didpean mata kdg2 kita baikan..padahal ianya terbaik utk kita..

    ReplyDelete
  4. BLUECITY- Salam ..Alhamdulillah..INSYALLAH ...Moga kita semua ketemu bahagia...

    ReplyDelete
  5. i di depan mata ke di tepi mata? hahahaha

    ReplyDelete
  6. kan abg ad.....kadang2 orang yg ada depan mata kita...kita tak nampak....

    tp Allah SWT tu Maha Berkuasa....dia buka kan pandangan kita.....agar kita lebih menghargai orang yg ada depan mata kita tu.....

    ReplyDelete
  7. YANIE- Yup Yanie kdg2 di depan mata kita tak nampak..yg jauh gak kita cari..hehe..padahal yg didepan tu lah yg setia dan boleh buat kita bahagia...:-)

    ReplyDelete
  8. FAISAL- U dibelakang mata..erkk!.. blakang tang mana eh?..haha..

    ReplyDelete
  9. YANIE- Dah post new entri tus..hehe

    ReplyDelete
  10. bnda dpn mata ne kdg2 kita tk hargai..bile dh kehilangan br la kita tercari2..:)

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA YANG ADA :-)