Friday, 17 October 2008

KU INGIN KAMUUU!!

Hehe..Tajuk dia dah leh faham kan apa isi lagu ni..Saja je masukkan dalam blog lirik lagu ni...Tengah syok duk dengar lagu ni skrg..So masukkan lirik sambil2 layannnn lagu.I likeee!hehe..


KU INGIN KAMU


Demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa syurga dalam hatiku


Kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

Sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

Di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

Selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernafas
selama Tuhan masih mengizinkan
kuingin selalu menjagamu


Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas


BY : ROMANCE

4 comments:

  1. Sedapp..tgh addict kat lagu neh..hehe

    ReplyDelete
  2. Ad aslkum.Sedap lagu tu meruntum jiwa *silap2 boleh 'lagha',hehehe* Ada persamaaan genre lagu ni dgn lagu Anak Sam yg bertajuk 'Kenangan Terindah'.Errr,Ad pun tergulong didalam kategori 'Insan Sentimentol' ke? Apa2 pun,layaaannnn.
    Wassalam

    ReplyDelete
  3. BRO LANZ- Kdg2 jer layannn sentimentol.. harap2 jgn jadi mentol sudah bila lama pakai terus padam..huhu..Layannnnn..ahaks

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA YANG ADA :-)