Monday 16 March 2009

Legaa...lepas beban...

Ad baru balik dari temuduga..Legaa rasa duk tunggu dekat 2 minggu baru lepas bebanan kerisauan... Alhamdulillah semua soalan dapat di jawab.. Soalan Bajet Mini paling femes..huhu.. Sib baik dapat soalan bocor..haha..
Moga ada rezeki lagi Ad keje disitu.. Insyallah.. Lepas usaha kita tawakkal lah kan..Kalau dah tertulis .. Insyallah... Semuanya datang dariNYA...
Just short entry..Musim cuti sekolah ni banyak laa jemputan kenduri walimatulurus dan walimatussyukri.. Ad nak pegi kenduri kahwin ni .. sapa nak ikut meh la... hehe.. Hari ni walimatussyukri.. So tak perlu sediakan duit..hehehe... Kalo walimatulurus kena bagi duit... So jap gi cari jer hadiah ...Hmmm..Esok ada lagi..Khamis lagi...Sabtu lagi..adehlaaa..kenapa ek musim cuti sekolah banyaklaa orang kawin-kawin..Yang bloggers belum kawin tu mesti pasni ada yang cari musim cuti sekolah gak nak buat kendurikan?..hehe...So sapa-sapa yang kahwin semoga berkekalan ke anak cucu cicit ciat ciut..Semoga berbahagia..Kita lakukan semua perkara untuk kebahagiaan diri....rite?..hmmm..

13 comments:

  1. Asyik pegi kenduri kawen orang je ni.. Sendiri punya kenduri bila lagi? Hehehe.. Soalan yang aku tak suka dengar dulu-dulu.. :)

    ReplyDelete
  2. ad biler lak nak kawin? iskkk

    ReplyDelete
  3. Wah! Tahniah Ad. Semoga semuanya baik2 saja sampai dpt keputusan nanti. :)

    Orang kawen ramai kot. Takde plak jemputan. Tapi Cahaya nak pi bercuti2. :P

    ReplyDelete
  4. BLOKDRIVE-AD senyum dengan malu2 meowww pluss aummmm skali bila orang tanya camtu..ahaks.. Insyallah..adalah tu rezekiNYA..Itupun datang dariNYA jugakkan?..hehe..(Actually soalan ni pn ada masa temuduga tadi..sabo je laa..Ad dengan malu2 meow laa ckp takde jodoh lagi encik..hihi..)

    ReplyDelete
  5. AREP-Hehehe..kempunan nasik minyak ke Arep..Don't worry nanti sampailah tu..Insyallah sebelum Arep la...hihi..Tapi Arep bila ek?..kih3x..

    ReplyDelete
  6. CAHAYA-Insyallah..Moga takdir yang baik untuk Ad..Wahh best tu bercutii...Nak cuti2 ke mana tuuu?..hehe

    ReplyDelete
  7. moga-moga rezeki masih memihak pada Ad....

    ReplyDelete
  8. satu,
    rezeki tuhan sentiasa ada untuk kita manusia. kalau dah tertulis itu rezeki kita, di hujung dunia sekalipon, ia tetap milik kita. kalaupun kita tak mampu gapai apa yang kita mahu, tak bermakna selamanya kita gagal. terus cuba dan usaha. pasti ada sesuatu yang lebih baik untuk kita nanti.

    dua,
    bila tiba musim kahwin, saya yang tertekan bang. saya tumpang gembira, tapi tekanan selalu pada batang hidung sendiri. faham kan maksud saya. haha!

    ReplyDelete
  9. ADDY-Yup bila sesuatu itu telah tertulis untuk kita ianya tetap milik kita..Insyallah moga Allah permudahkan segalanya..
    Hehehe...abg pn sama..tertekan tapi stay cool jer beb..hehe...Kita tahu diri kita..Org lain hanya bleh tengok saja...Moga kita juga dimurahkan rezeki dalam bab kahwin..Insyallah..

    ReplyDelete
  10. Cahaya pegi Kuching dengan kawan. Yeay!

    ReplyDelete
  11. Cahaya pegi Kuching dengan kawan. Yeay!

    ReplyDelete
  12. CAHAYA-Woww bestnyeee...tak ajak ponn..hihi

    ReplyDelete

LUAHKAN RASA YANG ADA :-)